Κατόπιν της παραγγελίας σας μπορείτε να εξοφλήσετε το λογαριασμό διαδικτυακών υπηρεσιών μέσω κατάθεσης ή μεταφοράς μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό της Vistoweb.
Βήμα 1° - Επιλογή Τράπεζας
Για την εξόφληση του λογαριασμού σας μέσω κατάθεσης ή μεταφοράς μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό της Vistoweb επιλέξτε μια από τις παρακάτω τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Προσοχή, στην αιτιολογία είναι απαραίτητο να αναφέρετε τον Κωδικό Λογαριασμού ή το domain name σας:
| Αρ.Λογ.: 294 / 00 232 0000 587
(IBAN: GR41 0140 2940 2940 0232 0000 587) (SWIFT/BIC: CRBAGRAA) |
| Αρ.Λογ.: 0026.0383.16.0200051949
(IBAN: GR31 0260 3830 0001 6020 0051 949) (SWIFT/BIC: EFGBGRAA) |
| Αρ.Λογ.: 184 / 8860 7690
(IBAN: GR03 0110 1840 0000 1848 8607 690) (SWIFT/BIC: ETHNGRAA) |
| Αρ.Λογ.: 6590-105141-096
(IBAN: GR95 0171 5900 0065 9010 5141 096) (SWIFT/BIC: PIRBGRAA) |
Βήμα 2° - Γνωστοποίηση Καταβολής
Η γνωστοποίηση της καταβολής του τέλους διαδικτυακών υπηρεσιών μπορεί να γίνει εντός
επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του λογαριασμού με αποστολή προς τη Vistoweb
αντιγράφου του καταθετηρίου. Προσοχή, την έβδομη ημέρα, η Vistoweb προχωρεί
στην απόσυρση (διαγραφή) των αιτήσεων για τις οποίες δεν είναι
ενήμερη για την καταβολή του τέλους.
Επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τρόπους γνωστοποίησης:
Fax: | 211.800.80.77 |
E-mail: | sales@vistoweb.gr |
Ταχυδρομείο: | Vistoweb Τμήμα Διαχείρισης Ονομάτων Internet Ελ. Βενιζέλου 235, Π. Φάληρο Τ.Κ. 17563, Αθήνα Ελλάδα |
Προσοχή
Όλα τα παραπάνω πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχουν παραδοθεί πριν το τέλος της έβδομης (7) ημέρας.
Καταθετήρια στα οποία δεν είναι εμφανές το όνομα (domain name) το οποίο αφορούν ή ο Κωδικός Λογαριασμού δεν θα λαμβάνονται
υπόψη, εκτός και αν συνοδεύονται από άλλο έντυπο στο οποίο να αναφέρεται το όνομα (domain name)
για το οποίο έγινε η κατάθεση.
|